Man vänjer sig snabbt, man väntar på nån.

Hallåååå

Det är måndagkväll. Trött. Förkyld. Seg. Deprimerad typ.. Vädret gör det inte mycket bättre med all jävla snö som fortsätter falla från himlen vareviga dag. Kan det inte bara bli varmt så man kan inhandla lite vår- och sommarkläder att gå runt i? Orkar inte gå runt och frysa även om man har världens tjockaste jacka på sig.

Jaja. I fredags kom Emma hit! Hon kom till skolan och var med på min sista lektion för veckan, filosofi. Otroligt intressant! När klockan slog 15.30 och vår lärare Martin släppte iväg oss för helg drog jag, Emma och Marie till kära ICA och skulle handla mat inför den kommande kvällen. På schemat stod nämligen bastukväll med tjejerna! Vi handlade ingredienser för att göra enchiladas vilket jag aldrig ätit innan men som var sjukt gott! Jag, Julia, Lillie, Carro, Johanna, Marie och Emma bastade, badade jacuzzi och hade jättemysigt! En riktig toppenkväll!

Tjejerna åkte hem runt halv tolv, utom jag och Emma då ^^ Vi var ju tvungna att vara utvilade inför morgondagen som väntade!
Pigga och redan taggade vaknade vi runt elva på lördagen. Vi åt frukost och gick en promenad för att få tiden att gå snabbare och tillslut lyckades klockan bli 15 så vi kunde hoppa in i duschen.
Vid 17.30 tog vi bussen in till stan för att käka pizza på Stanton's och sedan dra vidare till Kattas pappas lägenhet för förfest. Gänget som vart hos mig dagen innan (minus Johanna, plus Katta) samlades hos Katta och korkade upp den alkoholhaltiga dryck vi alla hade medtagit.
Snabbspolning.
Hamnade i kön till Grand, tog stämpel, gick till Down Town, tillbaka till Grand där allt mer folk hade samlats. Runt halv fyra blev det dags för pizza på Entill som vanligt. Mums. Sova. Vakna. Huvudvärk. Ofrivillig promenad. My super sweet 16 maraton. Korv stroganoff. Hem. Perfekt helg!

Lite blandade bilder från mig och Katta.
















Emma

Jens, Lillie, jag







En toabild på Grand är alltid givet.

Det var min helg, hoppas din var lika rolig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emmiissss

försök få en bild på mig där jag inte skrattar!

ALLTID glad haha :D love it!

2010-02-01 @ 21:12:08
Postat av: amanda

haha men det är ju underbart!! <3

2010-02-01 @ 21:22:50
URL: http://wallnedal.blogg.se/
Postat av: Katta

sista bilden var ju snyggast x)

2010-02-02 @ 18:04:29
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/
Postat av: amanda

haha helt klart! x)

2010-02-02 @ 23:36:24
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0