Talking is just noise.

Hej!

Det var riktigt skönt med sovmorgon idag! Vaknade av att hemtelefonen ringde vid elva och det var självklart mamma som ringde för att väcka mig. Åt pannkakor till frukost, sen kollade jag lite tv innan jag började plugga matte. Blö. Gick galet segt eftersom jag rååkade ha på tvn samtidigt och det rååkade gå ett dubbelavsnitt med Sex and the city och så lite Top Model och lite andra bra program (a). Haha.

Var ute och tog lite bilder idag eftersom det snöat så mycket. Kom sedan på när jag kom in, att jag tagit bilder på samma ställe för ungefär en månad sen. Jag tyckte då att det kommit mycket snö, men jämför man bilderna så har det kommit ganska mycket mer snö nu.
De till vänster är från 7 januari och de från höger från idag, 3 februari.
 






Det var allt. Nu ska jag kolla på "American Pie Presents: The book of love". Den finns att titta på gratis på den här sidan, vilket även massa andra filmer finns!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0