Tonight will be the night that I will fall for you.

God kväll!

Ytterligare en dag har passerat mitt liv och även om den var meningslös så är det en dag närmare studenten! Om 97 dagar lägger jag skolan bakom mig för att fånga det världen erbjuder, i mina händer! Haha skämt å sido..
Ne men jag är galet sugen på att  ta studenten nu i alla fall! Kanske ni förstått... Jaja.
Hämtade min studentmössa häromdagen och jag var galet nervös för att den inte skulle passa då nästan alla jag hört som fått hem den har sagt att den var för liten! Eftersom jag inte kom ihåg vilken storlek jag beställt heller så bet jag sönder mina naglar av nervositet påväg till posten. När paketet väl var uthämtat och jag åter satt i bilen var den stora stunden kommen. Jag öppnade lådan, tog ur mössan ur den vita påsen, tog bort skumgummit som låg i mössan och satte sakta mössan på huvudet. SMACK! Passade perfekt! Wohooooo! VICTORY IS MINE!!.........Ah, så glad blev jag typ.
Och såhär ser den ut (ignorera mit äckliga och sjukt konstiga feeejs. jag är ju så galet mycket snyggare egentligen hhöhöhö..förövrigt ser det ut som att jag har hängbröst? niice..blev lite lång parentes kanske?):



Nästa bild tillägnar jag Dino som tyckte det var alldeles för lite snusk med i min blogg..


Ah.. nu känns det bättre va?

SEN kan jag ju också berätta att jag ska gå upp kl 6 imornbitti för att jobba 7.30-14.30... Sen ska jag till Johanna Caspersson och dricka sånt där som man egentligen inte ska dricka och sen ska vi ut. Förlåt då, men det är ju faktiskt lönehelg......


Jag och Carro förra helgen <3

Nu är jag klar!!
HEJDÅ!

(Puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0