Let's get retarded.

Goder kväll!

Idag har jag som sagt vart ledig och har därför inte gjort speciellt mycket. Ska ha skrivit en tyskauppsats till idag om "Meine beste..." (för er som inte förstår betyder det "min bästa") och den håller jag på med nu. Jag skriver om min bästa semester och jag valde roadtripen i våras i USA med familjen, för jag tror nämligen inte att min lärare hade velat läsa om min egentliga bästa semester, vilket är Rhodos. Haha. Hade nog inte blivit så mycket variation i skrivandet då heller eftersom dagarna bestod av att vakna-frukost-stranden-sova-äta-partaja-sova-vakna-frukost...ah ni förstår!
Uppsatsen ska i alla fall vara på minst en datorskriven A4-sida vilket jag nästan har skrivit nu, och jag har bara kommit till tredje dagen av 14 på semestern! Haha. Jaja, läraren lär ju bli nöjd i alla fall.


Jag, David och Simon på världens lägsta punkt i USA.

Nu ska jag skriva klart uppsatsen och sen läsa lite i engelskaboken.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0