Vad har du i fickan, Jan?

Goder morgon!

Igår var det bara till att ligga hemma och kolla på film och äta godis med familjen. Mys.

Började denna dag med att måla naglarna och kolla på massa Hasse & Tage-klipp på youtube! Det är äkta humor det där, var får dom allt ifrån!? Haha. Favoriterna är Notan och Om sannolikhet! Rekommenderar er att kika in på sketcherna =)

Snart ska jag gå och ta mig en dusch och sen åka till Fbg och möta upp Julia och ta tåget till Kullavik. Ska hem till Emma och göra oss iordning och sen sticka in till Gbg, käka och sen utgång! Kommer bli nice!

Ha det gött, haaj!

Kommentarer
Postat av: Lgbg

va de kul att sova så sjukt centralt i gbg?

2010-02-09 @ 18:42:16
Postat av: Lgbg

va de kul att sova så grymt centralt i gbg??

2010-02-09 @ 18:44:42
Postat av: amanda

hahaha jaa det var sjukt kul! tror aldrig jag sovit så centralt i gbg någonsin!

2010-02-10 @ 00:44:53
URL: http://wallnedal.blogg.se/
Postat av: Lgbg

de va nog rekord för mig med :) när kommer ni till gbg igen då??

2010-02-10 @ 17:45:02
Postat av: amanda

haha =) nja det har vi inte bestämt än riktigt! får väl se när vi hittar en helg där alla är lediga =)

2010-02-11 @ 16:58:56
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0