We speak in different voices.

Hej!

Kan ju bara säga att lördagen var en dag för sig. Sjukt kul! Haha.


Sjukt charmig bild på Katta, Johanna och mig från i lördags.

På söndagen var jag först hos Katta och hennes pappa i stan. Sen kom Lillie dit också och så drog vi och kollade på när Falkenbergs hockeylag mötte Flyers (?). Sen drog vi till donken och käkade en utsökt måltid. Jag och Lillie sov även hos Carro den natten! WIhooo!! Det var mys!

Idag åkte jag in till skolan och matteresursen vid 8 och började på det nya kapitlet i matte, nämligen geometri. 2 timmar senare var jag nästan klar med kapitlet och matteläraren frågade mig då om jag ville göra provet samma dag. Njaa tänkte jag först, men när hela kapitlet var klart bestämde jag mig ändå för att göra provet.
10.40 var provet rättat och klart. 11/14 rätt! JAG ÄGER!! Haha. Sjukt skönt att ha gjort klart allt det på EN dag!? Blev sjukt förvånad över mig själv haha.
Nästa kapitel som väntar ska vara det svåraste av de fyra, så det blir nog till att lägga ner en del tid på det. Jaja, ska nog gå bra.

Imorn är jag som vanligt ledig och jag känner att det behövs. Simmade 1 km med Carro idag också så är helt slut. Tar säkert mig ett pass på min kära crosstrainer imorn som en paus i allt pluggande.

För övrigt satt jag och familjen precis och kollade på herrarnas skidskytte i OS. Sportfånar som vi är var vi alla sjukt insatta och skrek av glädje när Björn Ferry seglade in i mål, 16,5 sekunder innan fransmannen Vincent Jay.

Jaja. Nu ska jag nog dra på en film att somna till.
Pussheej!

Kommentarer
Postat av: Katta

Sv: åh, mat, vad gott! ;D haha



ehh, bilden är ju en klass för sig, tur att vi hade kul iaf ;)

2010-02-17 @ 18:20:11
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0