You aint got a place in my heart.

Ah men tja!

Denna kväll har jag mycket tråkigt. Jag har så tråkigt så jag gjorde en lista innan (se nedan).

Simmade med Carro innan, trevligt som vanligt! Dock sprängdes typ öronen av några jävla skitungar som gapade och skrek i omklädningsrummet och i duschen.
Sjukt mycket snö har fallit under dagen och mer ska det komma. Fyfan. Alla bussar i hela Halland har ställts in så man kan inte ta sig till skolan. Dock spelar det inte mig någon roll ändå eftersom jag som vanligt inte har några lektioner imorn. Nice. Blir till att ta sovmorgon och sen plugga lite matte.


Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- "Men sötnos :)"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- "Har du rast?"

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
- "Gött!"

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
- "HAHAHA VA xD fan va stört :P jag undrar hur min haka ser ut haha"

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- "Och så lite snö till...."

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- "Nachoplate? :P"

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
- "Aha, störd kille! xD"

8. Vad vill du höra mest av allt?
- "Vad heter den låten som du har på din skiva som typ går likadant hela tiden?"

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
- "Man slutar aldrig förvånas :)"

10. Din romantiska replik?
- "Nöden har ingen lag ;)"

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- "Haha stört!"

Haha vissa svar var ju ganska klockrena, men vem pallar bry sig..

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0