Acting like a slut when I was gone.

Goder afton!

Skrivtorka? Har stirrat på skärmen nu i 10 minuter och inte kommit på vad jag ska skriva om.. Det har ju inte hänt någonting idag mer än att jag vaknade av att Lillie ringde, vi snackade i 1½ timma, sen har jag bara suttit här vid datorn typ. Läst lite i  svenskaboken också.
Har även kollat in lägenhetshotellet i Torrevieja så inte dom två sista rummen blivit bokade av någon! Måste ju snacka med chefen först och se om man kan få två veckor ledigt i juli.. Låter som önsketänkade..

Sen har jag ju en ganska snygg kompis vars namn är Emma Berg. Hon är helt ok trevlig, helt ok snäll och helt ok underbar! Hihi. Det har alltid vart vi två och det kommer det vara i all framtid.  
Första dagen i skolan. 6 år. Rädda och förväntansfulla. Tillsammans.
Sista dagen i skolan. 18 år. Rädda och förväntansfulla. Tillsammans.  ..hade man ju kunnat skriva men tyvärr blir det ju inte så. Inte fysiskt iaf ^^
Det jag försöker säga är väl att Emma var min allra första och är min allra bästa vän och jag älskar henne nåt så otroligt! <3


Jag och Emma i somras på min och Maries 18-årsfest!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

aaoww va söööt du är! Gjorde min kväll mycket mycket bättre! :D <3 puss på dig gooooing

2010-01-17 @ 22:47:52
Postat av: Neha

Ibland vet man inte rikrigt vad man ska skriva om

2010-01-19 @ 20:37:09
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0