Cause I just set them up to knock them down.

Tjoho!

Idag har vart en underlig men ROLIG dag! Haha
Började med att jag åkte in till skolan även fast jag inte hade några lektioner. Sen stack jag iväg en sväng vid 10 och kom tillbaka till skolan runt 14. Där mötte jag upp Carro B och efter ett tag stack vi iväg till Klitterbadet där vi simmade 2 km! Riktigt duktigt gjort. Till och med så duktigt att jag drog i mig en liten chokladboll, några godisar, några chips och en loka! Haha. Sen hade vi bokat soltid och jag deckade där inne direkt när jag lagt mig!
Sen drog vi hem till henne (eftersom jag precis missat bussen hem) där det bjöds på tacos! Nice!
Och nu sitter jag här. Är galet trött och mår lite illa, så nu ska jag sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0