Here I go again on my own.

Hejhopp!

Igår spenderade jag min kväll hos Lillie där vi tittade på Sverige - Schweiz i JVM och åt massa popcorn. Sverige vann med 11-4 och knep alltså då bronsplatsen. När jag sedan kom hem igen runt halv ett tiden hittade jag mina föräldrar och våra kära "grannar" i soffan med en flaska champagne på bordet. Jag slog mig ner och samtalsämnet de pratade om (som även varade i en halvtimme) var hur otroligt ful och pinsam Ullareds gran har vart denna jul. Jag kan inte mer än att hålla med dem i och med att granen för det första stod snett, för det andra hängde stjärnan(vilket egentligen bara var lite lampor)på snedden och för det tredje hängde belysningen bara på övre halvan av granen. Den var så otroligt ful att någon för några dagar sedan bestämde sig för att såga ner den. Inte mer än rätt säger jag.

I alla fall. Idag körde jag och Lillie in till Falkenberg för att kolla på årets finalspel i Nyårscupen. Det var ett otroligt spännande och roligt finalspel där flera matcher avgjordes på straffar! Ja, det är såklart fotboll jag snackar om. Vinnare detta år blev Böljan, vilka även är dom som ordnar denna cup, och de har inte vunnit sedan 1986 så det var väl på tiden!


En sommarbild på mig nu i vintern passar väl alldeles utmärkt!

Har inte mycket mer att tillägga, återkommer väl någon gång!

Puss och hej och så

Kommentarer
Postat av: puffe

sööt tröja!!! =)

2010-01-06 @ 20:30:39
URL: http://puffeknuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0