I can't help myself I keep playing with fire.

Hallådär i lingonskogen!

Just nu kom jag på att jag skrev ju faktiskt ett inlägg tidigare ikväll. Och ni som läser detta kanske tycker att om jag skriver ett till nu är lite tjatig med att uppdatera, eftersom det då inte är särskilt lätt att hänga med i svängarna i och med att jag publicerar så ofta.. Jaja ni får väl helt enkelt stå ut.
Annars har kvällen vart bra? Det har den vart för mig i alla fall. Fick något psykiskt stört anfall innan på msn där Emma råkade bli det största offret! SORRY BABE! Vet att hon gillar det ändåå!

Jajaaa, har la inte så mycket mer att säg.. Detta blev ett tråkigt inlägg som vanligt, eller hur Timmy? ..haha.
Ehhhhhh, får skriva klart engelskan nu dååee.




Ett styck snygg skrattande Emma i somras.



Ett styck snygg skrattande Amanda i somras.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0