I'd wanna hear you say - I remember you.

Heeeej hallå!

Idag hade jag inga lektioner. "Åh skönt, softa hela dagen" kanske ni tänker. Men icke! Drog iväg i snöovädret till stan och mötte upp Marie för att äta med henne i skolan vid halv elva. 11.30 var det sedan dags för mig att sticka och besiktiga brorsans bil. Var lite nervös eftersom det var min första gång, men det gick prima!

Efter besiktningen stack jag tillbaka till skolan och mötte upp Carro B lite. När hon sen drog på lektion gick Lillie, Katta och Jenni med mig till Kullens skor, för att se om det fanns något trevligt att köpa inför helgen. Det gjorde det inte. De enda skor jag hade velat ha där var Friday night ur Kenzas skokollektion. Dock kostade de 680 spänn vilket jag inte riktigt kände att jag ville lägga pengar på just nu, dels för att de är mer sommarskor (enligt mig) och dels för att jag var ute efter ett par med inte riktigt så hög klack.
Efter denna visit drog jag och Carro till Klitterbadet för att simma och sola. Sen blev det lite bastande också. Lagom unken gick man därifrån!

Jaja.. tjöt, tjöt, tjöt. 
Nu är det bara två dagar kvar tills Emma kommer hit igen! Det är alltid lika roligt när vi ses! På fredag blir det tjejkväll här hos mig med 7 halvnakna brudar i bastun och jacuzzin! Lite öl på det också, kommer bli mycket trevligt! Sedan på lördagen taggar vi allihop för utgång på vårt kära Grand! Det är kickoff vilket betyder billig dricka hela natten lång! Att det är lönehelg gör inget heller :D

Nu ska jag sluta tjöta!


SATC. Charmig bild på mig, Carro, Julia och Marie. ^^

Pusshej




                                                                     Woke up to the sound of pouring rain 
                                                                                Washed away a dream of you 
                                                              But nothing else could ever take you away 
                                                          'Cause you'll always be my dream come true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0