If you can't find your way, look for me.

Hej!

Idag gick jag i skolan mellan 8 och 12. Efter det gick jag och Marie och kollade på balklänningar i vår stora fina stad med väldigt mycket utbud av just sådant!... I alla fall hittade jag en otroligt fin klarrosa klänning som jag blev helt kär i! Får se om det blir den i slutändan :)
Efter det stack jag hem och käkade glass och kollade halva "Iron Man" som gick på canal+. Nu har jag skrivit ut mitt nya schema inför vårterminen som börjar nästa vecka och det är det skööönaste schemat jag haft! (Som ni ser nedan..)



Sedan att det bara är 140 dagar kvar till studenten gör faktiskt inte så mycket :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Katta

och 140 blev 139.. jag längtar! :D

2010-01-15 @ 22:27:56
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/
Postat av: johanna

har ni ingen tyska mer? :o

2010-01-17 @ 15:59:20
Postat av: amanda

haha eller hur katta!



jo johanna, om du kollar på torsdagen så ligger tyskan där ;)

2010-01-17 @ 16:22:44
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0