Im a freak but i ain't gon' lie.

Godmorgon!

Klockan är nu 12.15 och jag ligger fortfarande i sängen. Vaknade typ vid halv elva men har inte orkat gå upp än utan har pratat lite med Lillie i telefon och kollat runt lite på facebook typ.

Igår skulle jag vara chaufför för mina föräldrar och deras kompisar. Jag körde in dom till stan för dom skulle på invigningen av Falkhallen. Medan de gamla var där plockade jag upp Julis och Caro för att ta oss till Stålboms där Peter, Simon och Martin skulle uppträda, vilket dom har som deras projektarbete. Det var en trevlig stämning där inne och musiken o sången var mycket uppskattad. Dock satt det några tanter där inne som skrattade varje gång Henke Bacon skulle fram och fixa med ljudet, då han böjde sig fram och visade sina kalsonger. Hmm.

Efter Stålboms stack vi till Down Town där alla tog varsin öl utom jag, då jag körde. Efter mycket tjöt och skratt där drog jag, Carro, Peter och Johan hem till Julis där vi satt och softade lite. Peter tyckte klockan blev mycket och ville hem och sova så jag körde hem honom och drog sedan vidare dit mamma och pappa skulle på efterfest.
Väl där möttes jag av 6 st berusade 40+are med varsitt whiskey- och likörglas i handen. Suck. Även fast jag bara ville hem så var det ganska kul att sitta och lyssna på deras skitsnack! Haha.

Aja, när vi åkte hem var det två extra passagerare (Roy och Katrin) med utöver mamma och pappa. När dessa två skulle gå ur bilen ville de inte gå därifrån utan att jag fått "chufförpengar". Trots mammas protester om att jag inte behövde några pengar (tack mamma?) så hamnade två lappar i min näve. Två hundralappar! WHOHO.
Så dessa ska bli min budget för ikväll då det blir utgång med tjejerna!

Aja, nu skrev jag såndär tråkig lång text igen..


Julia & Carro

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0