Just a small town girl, living in a lonely world.

Men heeej och så!

Nu när skolan har börjat och lite så så har jag märkt att jag är så mycket piggare och gladare på dagarna! Det är verkligen inte alls utmattnade att gå upp kl 6 på morgonen, gå i skolan mellan 8-16, komma hem vid 17 för att sedan behöva gå och lägga sig vid 23 för att vara nåt sånär pigg på morgonen! HEHE loove my life!

Idag följde Marie med mig när jag skulle sola. Sjuukt gött var det att få lite värme och en minibränna nu i det kalla vintervädret.
Efter solningen var jag och Marie helt galna. Hehehe. Dennis ville att vi skulle följa med honom och handla på håltimmen, för han skulle göra hemmagjord pizza sen på kvällen (själv föredrar jag köpepizza eftersom jag är lat). I ALLA FALL. Vi sprang fram och tillbaka och runt honom hela tiden när vi var inne i affären och var JÄTTEbusiga! Han blev ganska trött på oss men vi fortsatte busa omkring som 4-åringar (ja vi är bara 18 år på utsidan) även fast han sa till oss att sluta hehehhe! Sen körde han tillbaka oss till skolan och lämnade oss där utan ens en hejdåpuss! :(

Sen hände typ inget mer i skolan...........

Här är en mycket vacker bild på Marie och mig... Titta och njut!



HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0