See I'm getting nasty with you on the dancefloor.

Guten Abend!

Jag kan verkligen inte förstå vart all min motivation till skolarbete har tagit vägen. Ett religionsarbete skulle vart inne i fredags som hänger på mitt betyg(!) och jag har fortfarande inte skrivit klart det. Löser väl sig..


Då kan jag berätta vilka viktiga saker jag gör istället för att skriva på Rastafariarbetet..

- Uppdaterar status på facebook.
- Byter relationsstatus på facebook från "singel" till "gift med Emma Berg".
- Kollar på forever21s hemsida och drömmer om att den kedjan ska komma till Sverige..eller att frakten inte skulle vara så dyr.
- Sneglar lite på religionsarbetet.
- Diskuterar med Emma om den "heeemska dag" hon haft idag.
- Skryter lite för Marie att jag är ledig imorn medan hon börjar kl.8.
- Sneglar lite på religionsarbetet.
- Diskuterar med Marie om vilka bakgrundsbilder vi har på våra datorer.
- Smsar sjukt intressanta sms.
- Grämer mig över att religionsarbetet inte kommer bli klart idag.

Sjukt intressant..

Här följer lite bilder från mysiga stunder med vännerna!


Ett misslyckat försök till att likna SATC-brudarna! Jag, Carro, Marie och Julia. -09

  
I början av ettan -07, Spanien -07, Halmstad -09.


Ännu ett mittlyckat försök att likna SATC-brudarna. Jag, Julia, Marie, Carro <3 -09

  
Grillning på stranden -08, chilla på rast -08, bastu och bad hos mig -08.


Jag, Johanna och Daniela -08.

  
Klassfest-07, karaoke-08, rutschkaneåkning-08.


Innan skolfotograferingen i tvåan -08.

Pussheej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0