Strangers waiting, up and down the boulevard.

Hallåå!

Äntligen har vår käraste JULIA kommit hem efter tre veckor i Thailand! Har inte träffat henne än men hon ringde innan när jag satt på bussen hem. Var skönt att höra hennes ljuva stämma igen. Det är knappt så jag vill vara jämte henne eftersom hon kommer vara så äckligt brun!

Just nu sitter jag och försöker opponera ett arbete i historia. Går väl sådär.. 
När jag såg att Glee skulle börja på tv4 så tänkte jag att DET måste jag följa. Tror ni jag har gjort det eller? Nä just det. Så på spotify spelas just nu iaf låtarna från serien.

Nu får jag väl fortsätta med historian.

julis
Julis, Rhodos -09

Pussheej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0