Svarta männskor sprang, vita männskor gick, gula männskor kröp till Högaberget.

Hejhopp!

Nu sitter jag här sista dagen på mitt absolut sista jullov. Sista skolterminen i mitt liv börjar imorgon och jag känner att det är lite skrämmande ändå. När jag vaknar den 5e juni, antagligen otroligt bakis och hes efter allt champagne-drickande och skrik dagen innan, så kommer jag aldrig mer behöva gå i skolan. UNDERBART!
Okej att det är 144 dagar kvar (ja, jag har nedräkning på datorn) men det känns som att det kommer gå sjukt snabbt och det är inte mig emot!

I helgen har my one and only Emma Berg vart här. Jag hämtade upp henne på tågstationen i fredags kväll och igår var vårt enda mål att RÖJA! Haha. Kan ju säg att det gjorde vi också. Okej att det kanske blev några drinkar för mycket vilket resulterade i att jag bland annat dansade med Emmas väska på dansgolvet (haha) MEN för en gångs skull fick jag inga yttre blödningar på kroppen, som jag annars brukar få! Har fått ett rejält snyggt ärr på armbågen just för att jag "fick en knuff" *host* och ramlade när jag dansade på Grand.. Jaja, inga skråmor denna gången. Efter en otroligt rolig kväll, som det alltid är med Emma, så däckade vi i sängen 05.30. Galet.

Tog inte så många bilder igår, men här kommer några..


Dennis, Peter och Martin på förfesten.


Peter på Down Town.


Dennis och Emma på Down Town.


Emma och Marie på Zäta's.


Sandra och Emelie på Zäta's.


Linnéa och Emma på Zäta's.


Jag, Sandra och Emelie på Zäta's.


Emma, Marie och jag på Zäta's.

Sen blev det nog lite för mycket eftersom kameran glömdes bort! Så aaaatt..

Hade inge mer att säga än att skolarbeten är det värsta jag vet :)

"Men nu ska nu. Befara hörs. Sussi!" Hahaha (intern)skämt å sido. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0