Vi är inte sånna som i slutet får varann.

Goddagens!

Idag är det typ snöstorm ute men som tur är behöver jag inte ta mig utanför dörren denna dag i och med att jag har massa matte att plugga sönder. Usch.
Mitt rum ser ut som en svinstia, jag vill byta bort min jobbtid på lördag, jag skulle behöva ta mig en dusch plus att jag är väldigt sugen på den oöppnade chipspåsen som ligger på mitt golv.
Håkan Hellström får stå för underhållet på spotify denna dag, eftersom min mobil ligger där alldels tyst med bevis på att ingen vill ha med mig att göra idag. Haha.

Det skulle visst snöa hela dagen idag och sedan fortsätta vara minusgrader, vilket det betyder att det bli pulkaåkning någon dag denna veckan med några vänner.
På fredag kommer kanske Emma ner, beroende på om jag kan få bytt min jobblördag. Hade var sjukt gött eftersom jag även jobbar till stängning på fredag.

Jaja, nu får jag väl fortsätta att räkna lite matte igen. Usch.


Jag och Lillie förra vintern. Otroligt oattraktiva men vad gör man. <3

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0