You wanted the best, it wasn't me.

God natt!

Jag har inte speciellt mycket att berätta denna tråkiga måndagsnatt, mer än att jag är grymt sugen på att sticka ett vasst spjut i röven på den som uppfann matematiken! Det är något som jag hatar så otroligt mycket i denna värld. Ja, det är nog det Enda jag hatar. Eller så kanske man bara skulle ta bort min hjärna så jag slipper anstränga den överhuvudtaget..visst gör den inte mycket nytta nu heller men ändå.

Jag var och kollade på den årliga nyårscupen i Falkenberg innan med min käraste Lillie. Det bjöds på underhållning av de flesta lagen och Lillie, som är mer hockey- än fotbollsintresserad, var sugen på att även kolla finalen av cupen som hålls på onsdag.
Förutom att vara en underbar vän som följer med mig på fotbollscup kom hon även med tips på kommande biofilmer. Båda är av samma författare som vår allas "The Notebook" och ser man på trailerna (och smälte av "The Notebook") kan det här bara inte gå fel. Den ena heter "Dear John" med Channing Tatum och Amanda Seyfried i huvudrollerna (http://www.youtube.com/watch?v=E3nA9AG1AWk) och den andra "The last song" med Miley Cyrus och några andra (http://www.youtube.com/watch?v=YX71-TU5ZiI&feature=related). Jag kommer antagligen sitta och storböla till dessa filmerna eftersom jag gjort det med "The Notebook". Ja herregud.


Channing Tatum & Amanda Seyfried ur "Dear John"


Miley Cyrus & Liam Hemsworth ur "The last song" 

Nu får jag väl ta och traska bort mot toaletten för att tvätta av mig min mask som jag tar på mig vareviga morgon och så får jag väl borsta tänderna för den individ som vill komma hit och eventuellt pussa mig.

Hej å hå, godnatt.


I know you love to resist
and all it takes is a kiss
and you just love to hate me.

You know you love all the lies
so don't act surprised
but I just love to hate you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0