I just want you to know who I am.

Det blev inget halmstad i tisdags då det kom nåt emellan. Istället låg jag i min säng med chips, ostbågar, glass och "P.S I love you". Mycket bra film, och ja, jag lipa som fan.

Igår var jag ledig för en gångs skull då det var fint väder, så jag och morsan drog till stranden med Julia och hennes mor. Riktigt trevligt! Sedan drog jag och mamma hem igen och grillade med pappa och lillebror, sen tog jag bilen och stack igen.
Mötte upp Julia, Carro, Alex, Rasmus och Gustaf vid Ljungsjön där vi satt en stund. Alex blev hungrig så vi två drog till donken.
Efter Alexandras CBO (eller vad den heter) och min marängswiss drog vi till stranden och grillade chamallows (=fake mashmallows).
När klockan började närma sig midnatt slog det oss att Kräftfestivalen hade sin första dag denna afton. Så vi  plockade upp Nettan på vägen och drog dit. Där var alla i full gång med att dansa och sjunga till bandet i öltältet vilket gjorde oss tre tjejer väldigt danssugna. Men man klarade knappt EN låt där inne innan man var helt dyngsvettig. Haha. På lördag åker vi tillbaka och dansar sönder.

Nu ska jag snart till tandläkaren och sen jobba till 20.30. Jobbar 7-14.30 imorgon så ikväll blir det bara till att sova...och vänta på att Någon kan höra av sig och bestämma sig om helgen.


Bild från förra sommaren.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0