Love is the answer, that's what they say.

Jobb, jobb, jobb... Det känns som att det är det enda jag gör denna sommaren. Okej detta är min andra riktiga vecka, men ändå! Haha. Det är alltid så himla mycket att göra på jobbet också, allt folk och alla varor... Blää.

Pappa hämtade mig efter jobbet idag och när vi kom hem var maten klar och mamma sa att middagen skulle serveras vid Björkasjö! Inte mig och pappa emot då vi ändå tänkte åka och ta oss ett dopp där. Nypotatis, sill och kassler med tillbehör blev det med jordgubbar som efterrätt. Mums.

Igår spelade ju Winnerbäck på Falkenbergs IP!! Och det var lika bra som de andra 4 åren jag sett honom =)

Imorn jobbar jag 13-20.30 och sen drar jag direkt ner till halmstad igen och sover där. Trevligt!
Nu ska jag dricka massa vatten och sen krypa ner i min svettiga och varma säng.. :(


L.W <3


Puss


Kommentarer
Postat av: Lillie

Björkasjö, gud va mysigt! Alice & mamma hade ätit frukost där häromdagen berättade dom. :)

2010-07-13 @ 04:43:58
URL: http://lillow.blogg.se/
Postat av: amanda

Jaa det var jättemysigt! Ja jag såg det på Christines facebook! :D

2010-07-13 @ 11:38:53
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0