Only you.

Sitter i en lägenhet i halmstad nu och mår alltmänt bra. Någon är visst och jobbar och kommer tillbaka runt 4.30...så jag sitter här ensam, ska nog krypa ner i sängen strax..
Pasta och lax bjöds det på när man kom hit i alla fall och till efterrätt GB's gräddglass med jordgubbssmak. Mums.
Kollade även på Nyckeln till frihet som gick på 1an... Jaa nåt mer? Nä typ inte.

Jobb imorn 14.30-20.30 och på söndag 7.00-14.30.. så det blir en lugn helg. Jag var ute igår istället så det kompenserade hela helgen typ! Höhö.

Ne nu ska jag gå och lägga mig i den sköna sängen som står där borta och snarka lite extra tills den jobbande kommer tillbaka.



Snygg bild på mig och Carro jag hittade på denna datorn. Från P&L såklart!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0