When I get older I will be stronger.

Igår kom jag hem från 5 dagar uppe i Borlänge och Peace & Love-festivalen! Det var gaalet kul, tror aldrig jag skrattat så mycket på så få dagar förut! Haha. Herregud..
Såg massa bra artister, vissa blev man besvikna på medans vissa andra visade högre klass än man väntat. 
Veckan har inte vart fräsch, men jag har nu förstått att man kan klara sig på våtservetter+deo, tält, öl, vin, cider, solbrillor, bajamajor, mackor med räkost, 2 timmars duschväntan, 3 timmars sömn per natt, bra musik och brassestolar. Det är typ det enda man behöver här i livet.. Underbart att få det klart för sig.

Nu är då min semester för den här sommaren över och idag jobbade jag min första dag på jobbet..(som om jag aldrig jobbat där förut...). Galet mycket att göra idag, VARFÖR ÅKER ALLA TILL ULLARED!?!?! Kan ni inte stanna hemma istället så vi slipper stressa ihjäl oss när alla kommer samtidigt och ska handla efter de har vart på Gekås.. Blir ju tokig.

Jaja, imorn är jag iaf ledig så jag hoppas på finfint väder. Senare i veckan jobbar jag ons, fre,lör,sön... Kuul! Men ska nog klämma in ett Halmstadbesök någon gång under veckan också, hoppas jag!



Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0