Baby let's take this time, let's make new memories.

Hallå!

Jag gick ner i köket för att dricka ett glas vatten när jag ser ett öppnat postpaket från H&M på en stol. Jag tittar i paketet och ser några söta färgglada toppar ligga där! Jaha, då har mamma beställt hem vårkläder utan att fråga mig!!
Det fick mig att tänka tillbaka senast jag var och shoppade. Jag kom fram till att det var på mellandagsrean vilket är tre månader sen!!?? Har lite pengar undanlagda från förra lönen som egentligen skulle gått till Spanienresan i sommar, men eftersom den inte blir av så ska jag fan klicka hem lite vårkläder från nelly imorn!

Det var det jag ville ha sagt. Haha. Nu blir det distansfilmstittande! x)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0