I feel so untouched and I want you so much.

Igår jobbade jag. Det var en jobbig dag då nästan alla PLU-nummer (några siffror man skriver in i kassan som en viss vara har för att veta vilken den är. bra förklaring öhh) var utbytta, kassadatorn laggade ibland så vissa varor inte gick in, kunder var otrevliga, jag blev diskriminerad för min blonda hårfärg och lite annat. En dålig dag på jobbet helt enkelt.

Efter jobbet skulle jag snabbt skynda mig hem, fräscha upp mig och byta kläder för att sedan köra mor, far och storebror till stan. Efter att ha släppt av föräldrarna på en fest körde jag sen brorsan till en annan. Jag själv parkerade bilen nere vid Ätran för att ta mig till en mysig filmkväll men popcorn och cola. Vi såg Reeker (en sjukt dålig skräckfilm som man inte fattade någonting av), Going the distance (en vanlig Amerikansk ungdomsfilm där allt som händer i alla filmer även är med i denna. Dock sjukt rolig på vissa ställen), och tillsist såg vi Edward Scissorhands (konstig men helt ok film. Johnny Depp vill man ju bara äta upp!).




Så efter tre filmer var det dags att dra sig för att hämta föräldrarna, även om jag gärna stannat kvar där i den sköna soffan hur länge som helst.
Om några timmar ska jag dock tillbaka till den soffan, vilket ska bli nice!

Nu ska jag ta mig en dusch och sen käka lite.

Ha det underbart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0