Kiss me thru the phone.

Familjen hade precis avslutat en måltid tillsammans, som bestod av bakad potatis, och satt oss i soffan framför tvn med "Så ska det låta" när min mobil ringer. Carro, Julia och Marie ville att jag skulle komma in till stan och hänga med till Philip. Sagt och gjort. Snabbt bytte jag om från mina myskläder och satte mig i bilen.
 
Då jag var tvungen att köra bil hem på natten gav jag alla tre tjejerna möjligheten att få ta sig några öl.
Efter att ha vart hos Philip i några timmar och rökt vattenpipa, spelat massa konstiga spel och umgåtts var det dags att köra hem alla och sen dra hem. Trodde jag.
Vi släppte av Marie hemma men sen när det var dags för att släppa av Robin valde vi istället att kolla in vad stadens uteliv hade att erbjuda en fredagkväll. Vi bestämde oss för att gå till Källaren LAxen först. Njaa, ganska folktomt och inte direkt vår umgängeskrets.
Istället gick vi till Zätas där det såg ut att vara livat. Vilket det var. Dock var det Rock-kväll så ALLA, med undantag på några få, killar/män hade lååångt skägg och lååångt hår! Trodde jag hamnat på 60-talet och hippietiden.
Efter en stund på Zätas kände jag att mina ögonlock började bli tunga så runt 2-tiden körde jag hem Julia och Carro och sen åkte jag hem till min egna säng där jag slocknade på 2 sek.


Hårigt!

Just nu är jag ensam hemma. Familjen är uppe i Borås där min storebrorsa ska spela match senare idag. Jag valde dock att inte hänga med då jag har en mysig filmkväll som väntar mig!
Ska hoppa in i duschen om en stund och fräscha upp mig en del!

Ha en underbar lördag, för det ska jag ha! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0