Lay all your love on me.

Vaknade idag av ett sms av Marie, 6 minuter innan alarmet skulle ringa kl 10. Hon ville att jag skulle komma till skolan för att hon var ensam. Men icke. Sängen var såå skön!
Några minuter senare ringer Lillie och pratar på om Torrevieja och allt möjligt (är bara liite avundsjuk att hon ska flytta dit). Efter typ en timmes snack i telefon kände jag att jag behövde bajsa och äta frukost och då ville inte Lillie vara med längre. Så nu har jag ätit frukost, kollat slutet på en film på canal+ och funderar starkt på att gå och duscha.

Jag är fortfarande inte taggad till studentfesten men lär väl bli det när jag slängt i mig några glas vin senare ikväll.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa klart allt innan Lillie kommer och hämtar mig vid 13.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0