Let's make new memories.

Fick ett mail från nelly.com idag om att man kan designa sin egna bikini och jag var ju självklart tvungen att göra det. Även om 1:a pris är långt ifrån nära så kan man ju inte annat än drömma om priserna:

  • Presentkort på solresa från destination.se (värde 20.000 kr)
  • Din designade bikini kommer produceras och säljas på nelly.com - med ditt namn på den
  • Presentkort på nelly på 10.000 kr till din resegarderob
  • Ett hawaiian tropic solkit för bästa brännan
  • Din egen vinnande bikini 

Så vill ni hjälpa mig och mitt bidrag på traven kan ni klicka på länken och rösta =)
http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=EMvI3WRwuFyaHaPtA8qvqcvIM9wrdHRhTCpM#bikiniGallery

Ska bara inflika att jag saknar Jesper lite också.


Bjuder på en sån där charmig bild på mig och Lillie, från -04 kanske?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0