Maybe I'm dreaming.

Idag var det Framtidsdag i skolan. Detta innebar inga vanliga lektioner utan bara massa föreläsningar från olika högskolor och universitet. Eller en dag för oss elever att skaffa nya pennor och dylikt.

Ikväll har mamma några jobbarkompisar här på bastukväll, så det lär ju bli livat här och jag kommer inte kunna sova ^^. Innan satt jag även nere i köket och åt kvällens middag tillsammans med min lillebror. Han brukar oftast vara den där irriterande störande lillebrorsan som man i de flesta fall bara vill strypa. Men idag dock satt vi tillsammans vid bordet och skrattade och skämtade med varandra! Det är ett sådant tillfälle som inte visar sig särskilt ofta och som jag därför uppskattar rejält när det väl uppenbarar sig! =)


Lillebrorsan och jag, hösten -05. Haha, bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0