Och du kan inte bara ringa så här efter 5 år och vara så underbar och tro jag ska falla, för jag vet att jag kommer falla

Goddag!

Idag har det vart en helt underbar dag! Nä jag ljög. Men det har i alla fall vart fint väder då solen tittat fram! Eftersom den då gjorde detta så tänkte jag ta mig en promenad som en början inför beach -10 haha. När jag väl klätt mig med dubbla leggins, varm tröja, halsduk, vantar, kängor och jacka, och tänkt att jag inte skulle frysa, möts jag av en förfärligt kall vind när jag klivit utanför dörren! I hopp om att det kanske ändå inte skulle vara så kallt när jag väl kommit igång så traskade jag iväg bort från värmen.
Dock redan efter första uppförsbacken gav jag upp. Satte mig ner (i lä) och njöt av solens halvvarma strålar. Där satt jag i cirka 5 min innan jag beslutade mig för att gå de 200 metrarna hem. Haha fail. Crosstrainern står dock bakom mig just nu men jag har verkligen inte alls lust med att ta mig ett pass på den..

Ne som vanligt skriver jag inget vettigt denna dag heller...

Kan ju berätta att jag saknar min älskling Emma nåt så fruktansvärt!! Till och med så mycket att jag suttit och letat upp gamla foton av oss i album och gjort ett collage! Haha.



Ne nu ska jag väl fortsätta att inte göra någonting eftersom en viss person tar en power nap nu vilket gör att jag har tråkigt....

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

hahaha du är sååå söt gumman !! <3

2010-03-02 @ 19:44:19
Postat av: amanda

hihi älskar dig <3

2010-03-02 @ 21:12:01
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0