Om hon visste vad hon ville kunde hon få vem hon ville ha.

Idag är det studiedag för min del och jag fördriver tiden framför datorn, trots det fina vädret.
Jag gick upp vid tio, duschade och åt frukost, sen stack jag och Lillie en liten sväng till Gekås för att jag tvunget skulle ta mig till att köpa något som lockade så otroligt. The Sims 3! Hahaha. Igår försökte jag, Lillie och hennes lillasyster Alice nämligen på oss att lana the sims! Haha. Vi hade tre datorer med vanliga sims 2 på ena, sims 2 nattliv på den andra och the sims 3 på den tredje. Där satt vi 10 minuter vid en dator, sen gick vi till nästa och fortsatte spela där den andre slutat. Haha det var skoj iaf! Så idag var jag bara tvungen att köpa spelet själv.
Nu är installationen klar så nu ska jag spela! Haha.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Katta

åh! nostalgi! nu vill jag typ med spela! x)

2010-03-08 @ 16:26:01
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/
Postat av: amanda

haha har spelat hela dagen! xD man fastnar såå lätt!

2010-03-08 @ 21:52:24
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0