One more dance and then we're good to go.

Goddagens!

Idag var jag i skolan för första gången på 12 dagar! Dock hade jag bara en lektion, kl 8. Segt. Efter lektionen gick jag, Marie och Johanna till Stålboms där en varm choklad, en smoothie och en latte beställdes.
När de var uppdruckna gick jag och Johanna för att ta bussen hem och när jag väl gått av bussen var Lillie och Katta där och väntade med bilen. Dom körde hem mig men efter någon halvtimme kom de tillbaka för att låna några ägg och socker! Haha. Dom skulle nämligen baka till sitt projektarbete vilket jag ska få smaka på om en stund när de ringer och säger att det är klart! Ska bli gott med tårta (även om jag inte gillar grädde) och paj!

Kollade även på The Hangover precis! HAHA SJUK FILM! Ni som inte sett den MÅSTE se den! Så jääädra bra! Haha

Ur The Hangover

Hittade även denna spotifylistan på denna tjejens blogg. Nostalgi!

Ha en fortsatt bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Katta

haha tack amanda, vilka värmande ord ;) ÅH, du såg att ja gjrode en sån blick alltså? var lite orolig med tanke på att nästan bara såg mig i profil ;) haha! sjukt kul x)

2010-03-04 @ 16:27:08
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0