Party like it's summer.

Trevlig afton!

Jag har inte mycket att berätta mer än att gårdagen var mycket trevlig! Var hos Johanna Caspersson först och förfestade, sedan drog vi till Down Town och sedan vidare till Källaren Laxen (jag behöver väl inte ens skriva att vi gick till Grand sen eftersom det nästan är en självklarhet när man bor i en håla som Falkenberg)..
Lönehelgen bidrog med att det var många människor som ville slösa sina pengar på ännu en kväll som de inte kommer komma ihåg dagen efter. Det var riktigt skoj! Haha. Somnade runt halv 5 i min egna sköna säng!

Idag jobbade jag 14.30-20.30.. Det är så otroligt segt att jobba när det inte finns något att göra! Men men, timmarna gick förbi i all hast pga att mobilen gick varm av sms! Känns skönt att någon är beroende av mig i all fall! Höhö.

Bjuder på en bild från igår

eller så är bilden från i somras, kommer inte ihåg..


GODNATT!


Kommentarer
Postat av: daniela

haha troligtvis är den från i somaras eftersom det är i min källare och jag har inget minne av att jag va med ute i helgen ;)

2010-03-01 @ 18:00:22
Postat av: Katta

det var han på bilden med grön mössa (A)

2010-03-01 @ 18:45:32
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/
Postat av: amanda

ne för jag är ju väldigt seriös med danni ;)



SJUKT HET KILLE KATTA!!

2010-03-01 @ 22:09:54
URL: http://wallnedal.blogg.se/
Postat av: daniela

nej jag fattade det med amanda ;)

2010-03-02 @ 11:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0