There is no more time for lies.

Klockan är 21.45 och jag sitter framför datorn med mobilen i ena handen och den andra i en chipspåse.
En kort skoldag idag med endast ett prov i engelska vid 11.40 på boken vi läst. Det gick hyfsat bra, det var en fråga som jag inte riktigt visste vad jag skulle skriva på men skrev lite ändå så inte JS(min lärare) skulle bli alltför tjurig.

Då jag lånade morsans bil till skolan idag kunde jag, efter lite projektarbetesarbete med Julis, åka hem i min ensamhet. Väl hemma däckade jag på sängen hand i tass med min älskade katt Gösta.

Imorn ska jag jobba 10-18 vilket jag inte alls är sugen på. Efteråt ska jag snabbt hem och fräscha till mig för att sedan köra mamma och pappa till en fest. Sedan ska jag köra mig själv till en filmkväll i väntan på att jag ska hämta hem mina dragna föräldrar senare på natten.


Jag, David, pappa och Simon på flygplatsen i Atlanta, april -09

Ojdå, va länge jag hållt på med detta inlägget med tanke på att klockan nu är 22.19!
Jaja, jag råkade fastna i ett fotoalbum på datorn så. Tror ingen kommer börja lipa för det ändå.
Snart tvätta bort sminket och krypa ner i sängen tror jag. Är galet trött.

Puss, ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0