We're better together.

Imorgon är jag ledig. Imorgon ska projektarbetet vara inlämnat. Imorgon är det studentfest och jag är inte ett dugg taggad. Näst sista studentfesten borde ju säga att friheten är nära men för mig känns det verkligen inte så då jag har miljoner saker att göra. Jaja, det löser väl sig som alltid.

Och så är det påskhelg denna veckan också. Bratt slår upp portarna på torsdag vilket ger en ännu en känsla av att sommaren är på ingång! Eftersom studentfesten är imorn kommer jag inte orka inviga Bratt på torsdag. Sen jobbar jag på lördagvilket gör att fredagskvällen är förstörd också. Direkt efter jobbet på lördag kör jag upp till Kullavik och Emma där det är lite kalajs på g. Ungdomarna drar klart ut denna kväll istället för att umgås med föräldrarna. På söndagen är det bara till att åka hem igen och ladda upp för den hårda söndagskvällen med tjejerna!

Nästa vecka är det ju lov också. Mitt sista påsklov! Mitt sista lov överhuvudtaget! Känns lite underligt.. I alla fall ska jag och mamma (kanske Smulan och Lisa också) sticka upp till Borås på onsdagen eller fredagen för att sy in min balklänning och även shoppa lite underbara vår/sommarkläder.


Tjuvtitt på balklänningen.


Nu ska jag somna till nån film och sen drömma sött.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0