You're just killing time.

Idag när jag kom hem från skolan och kollade posten låg där en lapp om att mitt kära paket från nelly kommit till mitt kära ICA! YES! Lånade storebrorsans bil och körde direkt upp och hämtade paketet. Min kära jobbarkompis Anna var vid posten när paketet hämtades och tvingade mig att öppna paketet direkt i kassan! Hon blev nog lite avis på skorna.. Haha.
Väl hemma slängde jag av mig kläderna och plockade upp den första klänninen ur paketet. Jaa...lite svår att dra upp dragkedjan själv, men det gick tillslut efter lite kämpande och någon få svettdroppe.

Lite suddig bild men orkade inte ta en ny. (var även tvungen att ljusa upp bilden en aning, därför det ser ut som jag är en negör!)

Provade sedan skorna, vilka satt som en smäck!

Suddig bild här med men fan, ni ser hur dom ser ut!


Tillsist tog jag på mig den andra klänningen och damn va jag gillar den!

Lyckades få en bild med skärpa! Woho..

Tre nya älsklingar för 812 spänn! Väl spenderat!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Katta

SNYGGT (Y)

2010-03-09 @ 22:39:49
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0