I hope you cry.

Jobbade igår efter skolan..17-20.15, skööj! Efter det åkte jag hem, åt tacos, satte mig i bilen och körde för att plocka upp Marie. Sedan drog vi till nån fest i Olofsbo, vilken inte var så kul att vara nykter på så vi drog in till stan istället och träffade några polare och satte oss på Laxen. Sedan tillbringade vi hela kvällen där med ett trevligt gäng! Var hemma vid 2.30 igen och deckade direkt i sängen. Gööött.

Just nu är jag ensam hemma för familjen är och kollar när storebrorsan spelar match i Hylte. Så jag har dammsugit hela övervåningen och håller just nu på med att plocka upp på mitt rum. Och nu var visst klockan tre snart! Måste hoppa in i duschen, för man vet aldrig när Julia kommer och hämtar upp mig inför kvällens bravader!

Måste bara inflika att min kamera har kommit tillbaka från lagningen nu! Det var visst bara till att byta batteri.....
Och så måste jag säg att Lillie idag åkte till Spanien i en vecka :(( Inte ok!


Lillie utanför lägenheterna, sista dagen i Torrevieja -07.

Puss!


Kommentarer
Postat av: johanna

vem fan har fest i olofsbo? xd

2010-05-08 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0