I just wanna be your fantasy, boy.

Långhelgen har bjudit på mycket äventyr och lite bloggande (oh no, tänker ni) därför blir detta ett långt inlägg som ingen kommer orka läsa.

I alla fall har jag inte vart i skolan sedan i tisdags på grund av mina lediga onsdagar och kristihimmelfärdshelgen (=lediga torsdag och fredag).
Ledigheten började med en (för mig) nykter onsdagskväll på Down Town. Johanna, Julia och Alexandra var sällskapet.

Torsdagen fortsatte med att jag skulle jobba (därav nykterheten he he he..) 10-16. Men då vi hade extremt mycket att göra och det kryllade av shoppingsugna turister på jobbet var jag tvungen att jobba över 2 timmar. Vilket i och för sig inte gjorde speciellt mycket då jag inte hade något speciellt inplanerat för kvällen. Men sedan ringde jag Carro och då var det filmdags. Men ingen film blev det utan jag, Carro och Julia tog bilen ut på nya äventyr!

Fredagen innebar sovmorgon och sedan åka in till stan för att träffa Kajsa! Dock blev det inte så utan jag hamnade hemma hos Carro med Julia. Lite flängande fram och tillbaka fick jag bilen och plockade upp Marie påväg till Carro, för andra gången. Eftersom solen sken från en molnfri himmel tänkte vi att Smörkull skullle vara ett underbart ställe att åka på äventyr till! Så dit drog vi. Väl uppe störde vi visst mitt i ett romantiskt möte för två, men vi var lika glada för det haha.
Sedan blev det mat på Stantons innan jag skjutsade alla till Carro och körde själv till Olofsbo för att hämta upp Kajsa und Paulina. Vi drog sedan till Källaren Laxen för en Foo Fighters-kväll. Köa i 45 min var sjukt kul. Aldrig haft roligare. Väl inne höll man på att dö av varmeslag och syrebrist, men vi lyckades i alla fall slå oss ner med ett gäng och umgås.
Köra tillbaka tjejerna till Olofsbo, sen lite playstationspelande, clementin och bla bla komma hem kl halv 5. Härligt Amanda! Upp igen kl 8 på lördagen för att sticka till jobbet och sedan direkt in till stan för utgång! Härligt. NU är jag trött.
Här kommer lite bilder från dagarna:



Torsdagsäventyr



Utsikt från Smörkull

Carro, jag och Marie


Marie och Julia


André och Vlade kör Queens "Bohemian rhapsody".

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket riktigt.. too long, didnt read.

2010-05-16 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0