Pretty little girls need pretty little things.

Förkyyyyld och hostig!!!! Jag orkar inte längre.. det har bara gått två dagar men jag är redan så trött på det! Näsan bara rinner och hostan är sådär jobbig som bara en hosta kan va.
Fast jag är lite glad ändå för jag var hos Åsa innan och fixade till mina naglar till balen! Riktigt nöjd med dom, tack!
Imorse hade jag nationellt prov i spanska också. Hablar (tala). Gick ju inte direkt nåt vidare, men får la hoppas att lärarn inte ger mig ig där bara x) Jag hoppas på ett VG i spanska och jag har fått det i nationella både på läs- och hörproven. Och på de vanliga proven har jag nästan legat på mvg så jag hoppas att hon inte tänker så mycket på min frånvaro och dåliga lektionsprestation. Haha.


Supernöjd! Hon behövde bara förlänga på en nagel, annars är längden min egna =)

Nu ska jag fortsätta plugga, eller gå och mysa med Gösta =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0