So now who's gonna cry for you?

Efter skolan idag gick jag och Carro och hyrde filmen My one and only (ironiskt?) och kollade på den i hennes pojkväns lägenhet. Efter filmen fick vi besök av både Julia och Lillie och vi alla fyra traskade (åkte i Lillies bil) till Falkmanska för att ta en fika. Kladdkaka och Mer blev det för min del, gott som vanligt! Där satt vi på uteserveringen och pratade strunt och bara njöt av vårsolen. Tror vi alla fyra längtar till nästa sommar ;)
Lillies bil åkte hem typ en timme senare och så gjorde även jag och Lillie.
Så nu sitter jag här, nyduschad och ensam. Familjen är inte hemma så jag ska ta tag i matlagandet för kvällen alldeles strax. Ska bara lyssna klart på denna låt...och denna.. =)

Längtar som satan till Kroatien med Emma och även till Peace & Love med Julia, Carro och Marie! Sommaren och frihet är nära.

Ja just det, tog även en bild på mitt nyslingade hår, så här bjuder jag på en bild.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0