Tell me everything will be okay, before I fall.

Nu är den äntligen här! Hela dagen kretsar kring en endaste sak ikväll. Balen.
Igår när jag och Julia var hemma hos Carro och fixade till det sista på hennes balklänning kunde jag verkligen inte förstå att det är VÅR tur i år! Sen när Julia igår tog på sin klänning med tillbehör blev jag nästan gråtfärdig. Haha. Jag är så grymt nervös att jag inte kunde sova inatt. Sen när jag väl somnar, vaknade jag runt halv fem och låg vaken i typ en timme...

Igår var jag, Julia, Carro och Marie och kollade på Sex and the city 2! Det var lite blandade omdömen från girlsen men jag tyckte den var riktigt bra! Absolut sevärd!

Om 20 minuter ska jag vara hos frissan och fixa håret. Sen hem, sminka mig, plocka upp Johanna och sen vara hos Carro kl 15.

Tar med mig kameran såklart. Måste kila!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0