It's just one of those days.

Åhh så irriterande att bli förkyld nu när man äntligen är ledig ons-sön! Det är gårdagens jädra promenad i blåsten som orsakat det här.. Jaja, jag är inte bitter, förutom att jag knappt kan andas..

Nåt som hade vart otroligt skönt nu skulle vara ett bad. Ett varmt jädra bubbelbad med massagestrålar!! Måste gå och fylla karet med vatten.....
......så då var det gjort! Tvätta bort sminket och krypa ner i det varma vattnet ska bli skönt. Brukar aldrig bada dels för att jag aldrig tar mig tiden och dels för jag blir så rastlös av att bara ligga där. Men nu ska jag äntligen unna mig detta, sätta på lite lugn musik och tända lite ljus också kanske!? Lika bra att slå till stort! (haha)



Saknar min bästa vän!

When I had no one to call
All the world had shut me down
I showed up at your door so blue
Thank God I had a friend like you

Any times I’ve gone without
A home, a meal, a pair of shoes
If you had three you’d give me two
There aint no other friend like you <3

                                  - Joshua Radin

Puss!


Kommentarer
Postat av: Katta

jag älskar att bada! men jag har inget badkar.. x)

2010-05-11 @ 21:48:29
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/
Postat av: amanda

haha du kan få komma hit och bada i mitt badkar om du vill x)

2010-05-11 @ 22:26:37
URL: http://wallnedal.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är sååå söt! Älskar dig hjärtat :) puuussss gomman!

2010-05-13 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0