Bli kvar här med mig.

Just nu är det 17 dagar, 15 timmar och 56 minuter till studenten. 8 av dessa dagar är "riktiga" skoldagar medan övriga är två helger, baldagen och studentveckan. Jag kan inte tro att det är sant!
Efter 13 år i skolan ska man äntligen(?) lämna dessa år av rutiner och ut i nåt som kallas verkligheten... Jag är livrädd. Söka jobb. I Falkenberg? Sverige? Utomlands? Shit.

Idag fick vi våra klasströjor också. Detta gjorde att det var en sjukt go stämning i klassen! Alla gick runt i tröjorna och mådde bara allmänt bra haha. Sen kan jag ju inte påstå att det är dom roligaste klasströjorna som någonsin skådats, men i alla fall.


Har dock målat dit strecket under en för att förstärka
att vi endast hade en klassfest under dessa 3 år
.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0