Alors on danse..

Skööna onsdagar! Vaknade runt 10 och gick ner och kollade på vad tv hade att erbjuda. Samtidigt började jag på det sista kapitlet i matten, nämligen sannolikhet och statistik. Jättekul. Fast det är ganska så lätt ändå.. kan ju bero på att jag har matte b light! (haha). Jaja, har typ jobbat halva kapitlet idag så jag är nöjd!

Jag var hos frissan innan med och slingade håret. Hon använde en sån där mössa som gör jätteont :( Men resultatet blev i alla fall jättebra! Jag är verkligen helnöjd! Har inte tagit någon bild än men det lär väl komma upp någon inom dom närmaste dagarna.

Vår externa hårddisk har vart i norge och vänt. Någon (absolut inte jag) råkade tappa den i golvet en (eller två) gånger så den inte funkade längre. På den låg bilder från 2005-2008 och vi trodde alla att bilderna var förlorade för alltid. Dock fick pappa nys om detta norska företag (ibas tror jag det heter) som kan fixa fram nästan alla bilder igen (dock för en summa som inte är värd att nämna). Även alla våra USA-bilder, som vi lagt över på en cd och sen raderat från datorn, slutade helt plötsligt att funka så den lämnade vi också in.
Igår kom alla bilder på en cd och ett usb-minne på posten och det var en lättnad för oss alla. Ja...väldigt intressant historia (haha).


En upphittad gammal bild på mig från sommaren -06.

Nu ska jag måla naglarna eller nåt och kanske plugga lite mer matte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0