Where did our hearts go?

Då var även denna veckan över. Har jag uträttat några mirakel? Njaa inte så värst många. Igår jobbade jag och det var K-A-O-S! För lite personal och för mycket kunder. Men men, jag höll humöret uppe!
Efter jobbet drog jag in till stan, plockade upp Marie, parkerade bilen, blev upplockade av Johanna, drog till Nettan, åt korv och potatis, drog till Olivia. Hos Olivia blev det "Vlades sommar PQ" - alltså en popquiz som Vlade gjort alldeles själv. Jag, Marie och Carro var i samma lag. När både vårt lag och Fetan&André-laget låg lika på 18 poäng var det dags för utslagsfrågan: Hur många på Falkenbergs gymnasieskola tar studenten i år? F&A-laget gissade på runt 222 eller nåt, medans vi gissade på 395...svaret var 393 så vi vaaaaaaaaaaann!!! Haha. Ja det var otroligt kul, det kändes härligt och vi blev glatt hyllade. Haha. Jaja..
Det var en otroligt rolig förfest faktiskt med m-y-c-k-e-t  sång!
Sen drog tjejerna minus Olivia och Janie till Bratt där det var ovanligt mycket folk, sådär dagarna innan lönen. Men men, det var väl vädret som gjorde det.

Vaknade för en gångs skull upp i min egna säng en söndagmorgon. Brukar ju alltid sova hos Julia annars! Det var otroligt skönt faktiskt. Dock har jag fått världens förkylning och hosta som inte är roligt.
Jaja, här kommer lite bilder från gårdagen.


Johanna, Alex och Julia


Johanna, jag och Marie


Johanna, Julia, Carro, Kristoffer, Janie, Olivia och André


Jag och Carro

Nu ska jag fortsätta vara förkyld och försöka kurera mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0