You know you're looking at a winner.

Sitter här och beundrar min vackra kropp..haha okej inte riktigt kroppen kanske, men färgen på kroppen! Känner att jag fått lite färg idag ändå (om man räknar bort solariesolandet igår då haha).
Igår fick vi hem H&Ms katalog - Summer 2010. Ja, jag erkänner att jag ville ha i princip allt som fanns att se i den! En klänning jag fastnade för var denna:

Hur snygg hade inte den vart till brunbrända ben och guld accessoarer?
349 spänn. Får se om den hamnar hos mig när lönen är här. Jag borde ju egentligen vänta med att slänga ut mina pengar tills Kroatien, men ändå!

Nu börjar snart Lost men jag kan inte titta på det för jag missade förra programmet och kommer därför inte fatta ett skiiiit av det.
Får gå och öva på svenskatalet istället.

 
Jag sa faktiskt liite bruna.

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Katta

åh, fastnade med för den. jäkligt snygg!

2010-05-19 @ 23:08:01
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/
Postat av: Katta

sv: du det var fan den snyggaste bilden på mig från när vi lekte med torken x) tänk dig då dom andra :P

2010-05-21 @ 21:58:11
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0