I still need you but, I don't want you now.

Ännu en vecka har gått och som alltid är jag ledig på måndagar. Som vanligt har jag inte heller gjort så mycket nytta denna dag, men lite mer än jag brukar i alla fall. Jag har städat toan, sytt om lite kläder inför resan, tvättat lite och sen inte så mycket meeer....
Sen så är mamma och pappa fortfarande i Wien så jag snackade med dom i telefon för en liten stund sen.

På lördag är det även dags för att åka ner till Båstad för att gå på julbord med jobbet! Första gången jag är med så det kommer bli gaaalet! Får väl hoppas det inte spårar bara som det gjorde på kräftskivan hos mig sist....







Jaja, pusshej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0