People don't want to think no more, they just want to feel.

Fick ett litet ryck igårkväll sisådär halv tolv, efter att Alexandra åkt härifrån, och började ta fram kläder jag ska ha med mig till Thailand! Jo jag vet att det är 37 dagar och 19 timmar kvar, men ändå, man måste ju vara förberedd! Höhö.
Igår stack jag även in till stan och spenderade några timmar i Julias sällskap. Vi solade och tog en fika och efter det medverkade Carro en stund också. Alltid trevligt att umgås med dom två! =)

Mamma och pappa åkte inatt till Wien i några dagar för bland annat gå på julmarknader och sådant. Så jag och brorsorna är ensamma hemma till på tisdag.

Lite bilder från jag var i Thailand 2000.


Jag, lillebror, kusin och storebror med några thailändare.


Flätor är givet på varje semester.


Nej det är inte jag som springer med "kuddar" på armarna, det är lillebrorsan.


Jag och morbror.


Slängde i mig en drink eller två.


Helt okej asgo thaimassage!

Jaja, jag ska jobba om 2,5 timmar och som vanligt gör jag inget vettigt (motionera) utan sitter bara vid datorn och väntar..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0