Visst kan bördan vara tung, när man bär den på ryggen.

Igår var det dags för det efterlängtade julbordet med jobbet! Det var riktigt roligt med massa nytt och trevligt folk. Det började redan kl 15.30 med förfest hos Isak, där var vi ett gäng och drack och tjötade och en och en halv timme senare plockade bussen upp oss och så drog vi ner till Båstad. Det var ju lite speciellt för mig eftersom det var mitt första julbord med arbetskamraterna, men jag tycker att jag klarade det alldeles galant!
Man var dock inte så himla hungrig när det var dags att käka eftersom man slängt i sig pizza på förfesten.. Jaja, julmat är ändå inte så himla gott anyway.
Jag och Anna hamnade även på änden av sällskapet och fick därför några nya bekantskaper i form av Uppsalasnubben Kenneth och hans tjej Ninni från Ängelholm. Två knäppa och avslappnade prickar. Trevligt!
Jaa vad ska man säga mer.. Nanne Grönwall, Sanne Salomonson och Jenny Silver uppträdde. Givet att dom avslutade allt med "Håll om mig". Då var det röj!
Sen blev det nattklubb där folk dansade hejvilt och pajkar bjöd på dricka. Mycket trevligt! Dock var alla ganska sega (utom möjligtvis Isak och Niklas) och slocknade på bussen hem. Men men. Jag hade även gärna vslängt upp några bilder MEN kameran och tillhörande sladd vill inte samarbeta så jag gör nog det imorn.

Jaja, det blev ett långt inlägg så jag får väl sluta skriva nu.
Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0